Jak napsat článek, který bude vidět ve vyhledávači

By | 19. 3. 2018

Jak napsat článek, který bude vidět ve vyhledávači a bude získávat relevantní návštěvnost?

Pokud si pokládáte tuto otázku, jste na správném místě.

A hned na úvod Vám gratuluji, protože hledáte-li návod, jak psát článek, jste na dobré cestě k návštěvnosti.

Protože ten obsah je prostě v online marketingu klíčový. Bez něj nelze být vidět.

Ale pojďme k věci.

Co potřebujeme:

  1. Téma, které lidi zajímá

Možná to zní logicky, ale pojďme si to probrat detailněji. Na úplném začátku, než Vás napadne napsat náhodný článek, je potřeba se ujistit, co lidé hledají a co je opravdu zajímá. Jinak se Vám může stát, že napíšete dokonalý článek, ale na téma, které hledané není a tak ta návštěvnost přes vyhledávač stejně nepřijde.

Takže nyní je třeba projet diskuzní fóra a skupiny a hledat ve Vaší oblasti, na co se lidé ptají. Posbírejte veškeré jejich otázky. Nevíte na všechny odpověď? Nevadí, máte google. Zjistěte je. Dejte lidem kompletní odpovědi na všechny důležité otázky. Myslím, že pokud tento krok dodržíte, budete mít šťavnatý dlouhý hodnotný článek.

TIP: Ve chvíli, kdy budete mít tento článek hotov, pošlete ho těm lidem v tom fóru. Asi nějak takhle – podrobná odpověď na Vaši otázku je v tomto článku: odkaz na Váš článek. Tímto si zajistíte návštěvnost ještě dříve, než si Vašeho článku všimne vyhledávač.

  1. Pište do hloubky

Toto souvisí s krokem jedna. Tím, že máte všechny ty otázky a máte o čem psát, půjdete tím do hloubky. Lidé mají rádi obsáhlé kvalitní hodnotné texty. Hlavně pište přehledně. Nejlépe ten článek rozdělte do jednotlivých kategorií, aby lidé ihned našli to, co hledají. Ne všechny totiž může zajímat všechno, tak jim to tímto ulehčíte.

  1. V článku odkažte na nějaké jiné Vaše podstránky

Je vhodné, pokud najdete tu příležitost, v daném článku odkázat podstránku. Píšete li článek jak hubnout – můžete odkázat na své nápoje o hubnutí, máte-li eshop. A také je vhodné odkázat na jinou autoritativní doménu. To zas přidá na důvěryhodnosti.

  1. Použijte obrázky

Obrázky jsou skvělá příležitost kam zahrnout Vaše klíčová slova. Dejte klíčové slovo do názvu souboru obrázku, do popisu i do alternativního textu. Google obrázky číst neumí, takže právě tímto mu pomůžete pochopit, o čem obrázek je.

Více na toto téma se dozvíte na webu kvalitnizpetneodkazy.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *